Friday, May 28, 2010

Anwar & Wan Azizah Jangan Heret Orang Lain...

  1. Saya tidak mahu Nurul Izzah diheret dalam hal ibubapanya kerana beliau terlalu muda dan tidak tahu apa apa
  2. Saya tidak mahu aibkan Anwar, Wan Azizah dan keluarga mereka dan hanya sekarang untuk pertahankan maruah saya setelah difitnah terlibat dengan konspirasi kes liwat Saiful Bukhari baru baru ini.
  3. Jesteru itu, ianya bukan soal habuan. Apakah mereka lupa saya pernah bela Anwar selama 10 tahun, dan saya turut sama merengkok dalam penjara ketika Anwar hanyalah seorang banduan yang pastinya tidak boleh memberikan apa apa habuan kepada saya. Kalaulah habuan menjadi perkiraan saya, sudah semestinya saya tidak akan membela seorang banduan sehingga saya sendiri ke penjara.
  4. Saya tegaskan sekali keputusan saya tinggalkan Anwar adalah kerana prinsip sebagai seorang islam dan bukannya kerana habuan.
  5. Saya sanggup bersumpah demi untuk mempertahankan kenyataan saya, dan saya cabar Anwar dan Wan Azizah bersumpah sama.
  6. Saya menggesa Anwar dan Wan Azizah agar tidak mengheret anaknya dan sesiappun dalam hal liwat ini, hentikanlah sandiwara. Rakyat sudah terlalu lama ditipu.

Mohamad Ezam Mohd Nor
Ahli Dewan Negara

24 comments:

  1. jangan takut , bongkar sehabis2nya penipuan dan perangai jelik Anwar aljuburi ..
    biar rakyat tahu siapa anwar yg sebenar , tanggungjawab saudara dan rakan2 menerangkan apa yg berlaku sebenarnya , kalau tidak ..saudara dianggap bersubahat ,

    ReplyDelete
  2. Terima kasih saudara Ezam hanya kamu yang mampu dan lantang bersuara demi perjuangan Bangsa Melayu di bumi bertuah nin.......harap kan pemimpin pemuda UMNO negeri, bahagian dan cawangan lama yang lain seluruh gugusan Tanah Melayu jangan harap le....Rakyat dah tau lembik dan lesu..
    Teruskan perjuangan saudara

    ReplyDelete
  3. salam yb.

    apakah perlu yb terus-terusan berdiam diri?
    terus menyembunyikan fakta-fakta sebenar yang hanya yb sahaja yang tahu?
    perlukah yb berdiam diri jika kebenaran sahaja yang dapat merungkai kemelut DSAI ini?
    apakah yb hanya perlu menyatakan prinsip yb sahaja,sedangkan anak-anak DSAI terus-terusan beranggapan DSAI tidak melakukan apa-apa perbuatan tidak bermoral berkaitan perbicaraan beliau sekarang?
    adakah yb berani menyatakan kebenaran jika diminta berbuat demikian oleh mahkamah?
    perlukah kami semua beranggapan semua ini adalah satu konspirasi politik seperti yang dimomokkan oleh DSAI??

    ReplyDelete
  4. Sumpah lagi!!!... Tak payahlah. Tak kan semua perkara nak kena sumpah,baru org nak percaya?

    ReplyDelete
  5. Saya menyokong sdr ezam 100% untuk mempertahankan diri dan sekaligus mendedahkan pembohongan2 besar anwar ibrahim,wan azizah sekeluarga kepada seluruh rakyat Malaysia,mungkin juga seluruh dunia.

    Saya percaya mereka tidak akan berani menyahut cabaran sdr ezam untuk bersumpah laknat sebagaimana cabaran saiful juga mereka tidak berani melakukannya.

    Apa yg akan mereka lakukan adalah mengalih isu,cuba menjatuhkan kredibiliti sdr dengan mencipta fitnah2 baru sebagaimana lazimnya.Ini taktik sibacul saja.

    Saya menyeru sdr ezam supaya istiqamah dalam perjuangan menjatuhkan pemutar belit dan pengacau negara ini.

    ReplyDelete
  6. Salam,

    Syabas YB teruskan perjuangan YB, saya sentiasa menyokong YB, malah sejak zaman bersama PKR lagi saya begitu kagum dengan keberanian yang YB tonjolkan. Saya yakin YB berani kerana benar, andai fitnah pihak lawan terhadap YB itu saya tidak mahu ambil tahu, itu antara YB dengan Yang Esa.

    Saya tunggu adakah sesiapa dari kalangan YB sebutkan berani menyahut cabaran YB untuk bersumpah. Teruskan perjuangan anda YB Ezam.

    Mr.Yus

    ReplyDelete
  7. jika benar anda benar berprinsip dan ikhlas dalam perjuangan..nyatakan pendirian anda secara terbuka tentang rasuah judi bolasepak...

    ReplyDelete
  8. Salam Bro,

    Please spare some bullets till the right time comes. SILVER BULLETS, that is...right between the eyes. Keep it up and thanks a MILLION. May The Almighty be with you always.

    ReplyDelete
  9. CABAR dan desak sampai DSAI tu BERSUMPAH...or dia bakal jd bangkai sesumpah...

    dari Anak Muda yang membenci pengkhianat bangsa

    ReplyDelete
  10. ANUAR BUKANKAH SUKA SAMAN ORANG KENAPA DIA TAK SAMAN ...PELIK...PUAK PKR/PAS...APA DIAM2 BUAT LAH REPOT POLIS MENUDUH EZAM MEMBUAT FITNAH...ATAU SAMAN EZAM..SAMAN JANGAN TAK SAMAN...

    ReplyDelete
  11. nauzubillah..semoga ALLAH s.w.t lindungi kita dari peliwat dan kafir2 harbi yg menyokongnya.

    ReplyDelete
  12. Kalau orang hanyut di air bah, dia akan bergatung kemana jua, walau ke rumput sehelai.

    ReplyDelete
  13. Anak mereka tidaklah bodoh. Jadi mustahil Nurul Izzah pun tidak tahu tentang hobi buruk bapuknya itu.

    Jesus Christ is not the same as Allah.

    ReplyDelete
  14. teruskan usaha anda saudara ezam...saya percaya anda seorang benar

    ReplyDelete
  15. Berkata benar suatu yang sukar kerana banyak orang bercakap tak benar

    ReplyDelete
  16. teruskan perjuangan utk memertabatkan bangsa, agama dan negara dan perjuangan menentang petualang bangsa....

    ReplyDelete
  17. Salam...

    Teruskan berjuang membela tanahair dari si pengkhianat dan cicak mengkarungnya. Semoga Senator dapat memberi idea untuk Selangor Bangkit!

    Misi menawan Selangor nampaknya belum cukup hebat. Pemuda UMNO Selangor masih bersifat pasif, dan defensif. Cara lama yang buatkan BN tersungkam sembam ke bumi. Ini adalah kebenaran khusus untuk Sdr Suhaimi Ghazali, Ketua Pemuda UMNO Selangor. Pemuda harus Berani, Pemuda harus Setiakawan, Pemuda harus kehadapan.

    -Melayu Bangkit!!!-

    ReplyDelete
  18. YB Ezam, tlg response pada ucapan azmin ali terhadap YB dalam perhimpunan agung pkr baru-baru ini.

    ReplyDelete
  19. SDR Ezam,saya kagum dengan prinsip Sdr iaitu berdiri di atas kebenaran walaupun keputusan sdr. ambil agak lambat sedikit.Seorang pejuang bergerak dan bertindak di atas prinsip kebebnaran.Terima kasih kerana sdr.telah mengambil tindakan yang sangat tepat,betul dan kena pada tempatnya dengan meninggalkan seorang pemimpin politik yang sanggup menjadi PETUALANG kepada bangsanya sendiri SEMATA-MATA kerana masalah peribadi yang dia sendiri cipta! Nasib Melayu/rakyat jelata dia pertaruhkan atas nama perbuatannya sendiri....
    Perbuatanya bersekongkol dengan DAP dan lain-lain hardcores dlm PKR menyebabkan ketuanan Melayu,politik Melayu, hak orang Melayu di tanahairnya sendiri, mulai dicabar oleh golongan tertentu yang bukan Melayu/Bumiputra sehingga suasana kedamaian negara sudah mulai dirasai tidak tenteram dan dalam ketegangan selalu.
    Saya tetap percaya soal peribadi tetap soal peribadi,tetapi kenapakah Anwar Ibrahim sanggup mengaitkannya dengan soal politik sampai sanggup meninggalkan perjuangan asalnya dan meletakkan kedudukan orang Melayu dalam keadaan panas dan terancam?

    ReplyDelete
  20. Saudara Ezam tolong usulkan semua maklumat dalam blog AIDC dan bloggers lain berkenaan Anwar dalam rangkaian Yahudi zionos ini...
    Saya berharap sangat supaya bawa usul Anwar dan Rangkaian Yahudi dibahas dan didedahkan kesemuanya didalam sidang Dewan Rakyat di Parlimen nanti...
    Nak tengok reaksi dan jawapan Anwar didalam Dewan Rakyat..

    ReplyDelete
  21. sesungguhnya Allah Maha mengetahui..renung2kan dan muhasabah diri..

    ReplyDelete
  22. YG PELIKNYA, KENAPA SAUDARA PILIH UMNO? SEDANGKAN SAUDARA SENDIRI TAHU PARTI UMNO MACAMANA..NAK PERJUANGKAN ISLAM MACAMANA KALAU ANAK BINI SENDIRI XTUTUP AURAT? BUKAN KERANA SAUDARA NAK PANGKAT DAN HARTA? PANGKAT DAH DAPAT PUN..SAUDARA NI PUN XTETAP PENDIRIAN...DULU LAIN SEKARANG LAIN..LEPAS TU NAK SUMPAH..DULU BUKAN KE DAH BANYAK KALI SUMPAH? KE SUMPAH DULU DAH JADI SAMPAH? HENTI-HENTIKANLAH SUMPAH-SUMPAH NI..BURUKKAN IMEJ ISLAM JE...KALAU BETUL NAK BANTERAS RASUAH, BUAT LAPORAN KAT SPRM SEMUA PASAL RASUAH. INI TAK, TAK HABIS-HABIS DOK UNGKIT PERNAH BERSAMA PKR 10 TAHUN DULU. BILA DAH KELUAR PKR JADI HERO AIBKAN ORANG PULAK..APA PUNYA KOLOT LA SAUDARA...

    ReplyDelete
  23. Tahniah saudara ezam...saya dah penat tgk anwar bersandiwara di sana sini, tak cukup kat Msia, kat US pun dia bersandiwara...ANWAR IBRAHIM....pelakon terhebat di abad ini...

    ReplyDelete
  24. Assalamualaikum Senator Ezam ,

    DSAI merupakan karakter utama yang memecahkan belahkan kaum Melayu yang kita cintai ini. Ini hanya kerana ingin mengejar cita-citanya untuk menakluk Putrajaya .DSAI seperti sedia maklum pandai bermuka-muka demi kelangsungan politik peribadinya . INGATLAH BANGSAKU sekiranya anda silap membuat pilihan tidak mustahil untuk anak cucu kita akan merempat dinegara sendiri .Diharapkan agar Senator Ezam dapat meneruskan usaha untuk terus membongkar serta memberi penjelasan yang sebaik2nya agar rakyat jelata mengetahui siapa sebenarnya DSAI .

    HIDUP MELAYU ,
    HIDUP UMNO .

    Yang Benar ,
    Cucu Hj Sirat

    ReplyDelete