Monday, July 5, 2010

Agenda Jahat Rosakkan Institusi Negara

  1. Saya mempunyai bukti bahawa akhbar The Star dan laman web Malaysiakini ada agenda jahat terhadap projek Istana Negara yang baru [dalam pembinaan] dan mereka berselindung disebalik isu buruh asing.
  2. Fokus mereka adalah untuk menimbulkan rasa marah rakyat terhadap projek negara dan sengaja memperbesar-besarkan isu gaji buruh asing yang sedang bekerja ditapak pembinaan projek tersebut.
  3. Malaysiakini mewar-warkan projek itu sebagai Istana Airmata "Palace of Tears".
  4. Manakala The Star pula bersekongkol dengan orang kanan pemimpin parti pembangkang yang beberapa hari sebelum itu terlebih dahulu mencemuh projek Istana Negara dengan menyamakan kos projek pembinaan istana ini sama dengan kos theme park di eropah.
  5. Saya mempunyai kesemua bukti bukti dakwaan saya ini dan akan menyerahkannya kepada Kementerian Dalam Negeri [KDN] dan Majlis Raja Raja dalam tempoh waktu yang terdekat.
  6. Saya tegaskan bahawa inilah bukti manupulasi JAHAT anasir yang ada agenda mahu merosakkan institusi asas negara.
  7. Ianya bukan satu isu rasis kerana Istana Negara bukan istana untuk sesuatu bangsa tetapi ianya istana bagi negara ini.
  8. Hanya orang yang rasis sahaja melihat negara sebagai bangsa dan mereka yang rasis adalah The Star dan Malaysiakini.

Senator MOHAMAD EZAM MOHD NOR
Ahli Dewan Negara Malaysia

24 comments:

  1. syabas saudara ezam..

    ReplyDelete
  2. Salam Senator Ezam,

    Inilah politik permainan kaum kiasu. Sedar tak sedar, setiap penjuru pada setiap hak istimewa orang melayu cuba untuk dipertikaikan. Serangan halus ini jelas menunjukkan agenda kejahatan untuk meruntuhkan Melayu.

    Terima kasih kerana Senator tampil untuk mendedahkannya dengan berani. Tidak seperti "Si Kitol" yang sama sekali gagal untuk mempertahankan hak Melayu.

    Daulat Tuanku!!!
    Daulat Tuanku!!!
    Daulat Tuanku!!!

    -Melayu Bangkit!!!-

    ReplyDelete
  3. Wahai Tuan Senator,

    Dengan bukti yang kukuh, janganlah hanya berkata-kata sahaja kerana ianya tidak mendatangkan manfaat kepada sesiapa. Apa kata Tuan Senator melakukan yang sepatutnya dengan membuat laporan polis. Itu barulah tindakan formal yang beretika.

    ReplyDelete
  4. KDN dan SPRM di negara ni dah mengikut telunjuk Pembangkang lihat sahaja kes NIK AZIZ dan anak serta menantunya di Kelantan kenapa diam sahaja sehingga kini tiada tindakan dan apabila dikemukakan jawapannya adalah sedang disiasat nak tunggu apa nak tunggu TGNA mati dulu baru semuanya nak dibongkarkan. Bukan tiada bukti malahan berbagai fakta dan surat serta minit telah disertakan namum begitu segalanya hanya senyap dan disorok di pejabat SPRM KELANTAN

    Apakan kerana dia MB di KELANTAN maka segala rasuah dan penyelewengan harus ditutup rapat daripada pengetahuan orang ramai, dimana keadilan yang selama ini dituntut oleh PAS dan DAP serta PKR adakah keadilan hanya untuk mereka manakala kesalahan orang lain harus disiasat sehingga ke akar umbi.

    ReplyDelete
  5. Semakin waktu menghampiri tarikh pilihanraya semakin jahat puak rasis memainkan peranan. Mereka ingin menjatuhkan kerajaan dan institusi raja yg didokong oleh Umno. Mereka berpendapat bahawa serangan ke atas istana adalah serangan ke atas Umno. Mereka lupa bahawa perbuatan itu merupakan serangan ke atas bangsa Melayu keseluruhannya.

    Selagi melayu tidak hilang segala hak yg ada selagi itulah mereka akan terus merancang untuk menjatuhkan maruah bangsa melayu. Malangnya terdapat gulungan orang melayu yg lupa daratan dan mnyokong pandangan mereka. Melayu jenis ini lebih baik menukar identiti mereka kpd sesuatu yg lebih sesuai.

    ReplyDelete
  6. Saya sokong tindakan YB.. Apa yang saya lihat usaha kearah negara Republik dengan agenda2 yang jahat dan tersusun mula dilakukan.. Tiada kesepakatan dan penyelarasan bagi membendung agenda JAHAT ini.. Saya berharap agar YB dapat kehadapan untuk memperlihatkan wajah sebenar mereka.. Salam YB

    ReplyDelete
  7. Syabas YB,

    Saya sebagai anak muda sokong akn tindakan Yb.

    Ayuh! mari kita hancurkan petualang2 ni.

    ReplyDelete
  8. Salam YB, Syabas YB, Saya harap YB akan lebih agresis terhadap kumpulan rasis ini. Kami rakyat sudah mulai mual dan dah timbul rasa meluat dengan kumpulan ini,Apa lagi tempat mengharap tempat bergantung tapi dahannya rapuh, KDN umpama mak nyah sedang melacur, KP UMNO dah memang guting dalam lipatan.Menteri Pertahanan suka robekkan benteng pertahanan negara. Kenapa kepimpinan Melayu jadi begitu sekarang? Kami mohon pemimpin yang berani dan lantang seperti Yb untuk bersuara bagi pihak kami.Lega rasa kalau ada pemimpin UMNO yang lantang sebagimana PERKASA

    ReplyDelete
  9. Wahai kaum CINA dan THE STAR....
    1.Lembut kami bukan TAUHU tapi TAHU.
    2.Diam kami bukan UBI tapi BERBUDI.
    3.Sabar kami bukan SEBAR tapi dengar KHABAR.
    4.Kawan kami bukan LAWAN tapi SAHABAT.
    5.Bicara kami bukan SEBARIS tapi BERBARS.
    6.Langkah kami bukan SUMBANG tapi MENUMBANG.
    7.Hidup kami bukan SETEMPAT tapi BERTEMPAT.
    8.Lagu kami bukan SATU tapi BERSATU.
    9.Irama kami bukan KAKU tapi MAJU.
    10.Gerak kami bukan PERLAHAN tapi PENAHAN !

    Fikir2kanlah.......

    JANGAN DIJOLOK SARANG TEBUAN JIKALAU TAK SANGGUP DENGAN BISANYA !

    ReplyDelete
  10. Tahniah saudara Ezam

    ReplyDelete
  11. Puak2 ni mmg sial, mak bapak dia orang pun sial, mudah2an anak keturunan dia orang nanti pun jadi manusia yg sial. Tahniah YB

    ReplyDelete
  12. Tuan,
    Tuan ada semua alatan untuk ambil tindakan. Apa lagi teruskan tindakan with your evidence

    ReplyDelete
  13. syabas sdr Ezam !! sdr konsisten mempertahankan institusi Raja , dan hak2 orang Melayu sejak keluar dari PKR hingga sekarang .

    Pejuang Bangsa sentiasa menyokong perjuangan sdr mempertahankan agama ,bangsa dan negara .

    ReplyDelete
  14. apa sudahjadi sama UMNO....x buat keje ke?

    ReplyDelete
  15. Saudara Ezam,

    Saya berpendapat orang seperti saudara harus diberi lebih peranan dalam mengutarakan pendapat dan komen politik di media perdana.Tambahan lagi kebanyakan ahli politik umno bersifat sudah hilang taring dan rakyat tidak dapat lagi menerima komen / pendapat mereka. apa yang mereka kata akan dipolitikkan dan akhirnya dipolitikkan
    Saya doakan seandainya saudara benar benar jujur dalam memperjuangkan perjuangan umno, semoga saudara berjaya.harap harap saudara tidak ada masalah dalam berjuang lebih lebih lagi halangan yang datang dari dalam umno sendiri.minta minta tiada

    ReplyDelete
  16. SALAM, YB, KALAU AKU PM ,KOS ISTANA NEGARA TAK KURANG 5 BIL.ORANG MELAYU YG MENENTANG MEMANG TIADA SETITIK PUN DARAH KEIKHLASAN KEBANGSAAN DLM TUBUH MEREKA.MEREKA TIADA TERFIKIR PUN KALAU BUKAN KERANA RAJA2 MELAYU ORANG MELAYU TAK AKAN DAPAT HIDUP AMAN KEHARMONIAN MCM HARI INI.

    DAH LEBIH 50 TH MERDEKA, AKU SEDIH ORANG NO 1 DLM KERAJAAN RAJA BERPERLEMBAGAAN,LAMBANG BANGSA,HANYA TINGGAL DIRMH BEKAS PENDATANG DARI CINA.

    BERAPAKAH NILAI RUMAH RUMAH KEDIAMAN MILIK ORANG ORANG TOP TEN TERKAYA DI MLYSIA.AGAKNYA BERAPA NILAI KEDIAMAN TOKEY GULA,TOKEY ASTRO MAXIS,TOKEY GENTING,TOKEY BERJAJUDI,.

    1 BILLION UTK TAHTA KESELAMATAN ORANG MELAYU DAN MASA DEPAN BANGSA PADA AKU SANGAT KECIL.ORANG MELAYU YG BODOH SAHAJA YANG MAHU BANGSA MEREKA PUPUSS DAN DIPIJAK.HANYA ORANG MELAYU YG TERTIPU DGN LAKUNAN ORANG LAIN SAJA YG AKAN MENENTANG PEMBINAAN ISTANA INI. 800 JUTA SNGAT TIDAK MEMADAI.KENAPA ORANG LAIN BUAT MELAYU BODO DAN WARTAWAN TAK BISING TAK HEBOH, TUT TUT SULTAN DAN RAJA SENDIRI MEREKA BISING. ORANG LAIN APA LAGI MELAYU BODO DAH BUKA JALAN,MEREKA PUN CUBA GELECEK DAN CUBA CUBA SCORE GOL.

    SEDARLAH WAHAI BANGSA MELAYU,BANGUNLAH SELURUH MU DARI LENA , BERSATULAH,.KETAHUILAH YANG KAMU SEKARANG SEDANG DIGIGIT UTK JANGKA MASA YANG PANJANG.YAKIN LAH KAMU MUNGGKIN SATU HARI NANTI KITA MELAYU AKAN TERLEPAS DARI GIGITAN INI.SENJATA KEMENAGAN KITA HANYA BERSATU. PEDULILAH MELAYU TOTOK PAS PKR , JUMLAH MEREKA TAK SAMPAI 10% PUN DARI JUMLAH PENGUNDI MELAYU.MELAYU ATAS PAGAR YG BERDAFTAR SEBAGAI PENGUNDI TAK SAMPAI 10% PUN YG SOKONG PEMBANGKANG.SOKONGAN PD UMNO DAN KERAJAAN KINI MELEBIHI 70%.

    INGAT PRINSIP DAN ETIKA DEMOKRASI MINORITI KECIL WAJIB MEMEHAK MAJORITI BESAR UTK BERSATU.SAMPAI BILAKAH MELAYU PAS PKR MAHU JADI ANAK2 IBLIS. SHUKUR ALHAMDULILLAH, TERIMA KASIH BANGSA KU. - ToK PaI KoliangG

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  18. tahniah..
    teruskan usaha senator...

    ReplyDelete
  19. samada mereka mca atau dap, mereka akan bersatu untuk meruntuhkan melayu. Selepas semuanya selesai, mereka akan kembali bersama yam seng. Inilah perangai bangsa mereka dan berlawanan dgn melayu yg dengki sesama sendiri. Perlu lakukan sesuatu sebelum bangsa ini memiliki negara ini. Teruskan usaha YB demi agama dan bangsa.

    ReplyDelete
  20. Wunderba Saudara Ezam. Keep up the good work.

    ReplyDelete
  21. salam yb ,berjuang lah demi bangsa yg mula kehilangan jati diri kerana mereka2 yg sanggup menjual maruah demi kuasa

    ReplyDelete
  22. Syabas saudara YB Senator Ezam. Orang Melayu yang emosinal tidak dapat berfikir tentang kedaulatan negara. Lihat tragedi di Iraq, angkara puak-puak yang bersekongkollah negara itu hancur. Lihatlah negara Palestin, pemimpin tak bersatu, negara senang dirobek. Lihat Thailand, angkara taksubkan pemimpin, ekonomi punah. Hormatlah kepada ketua negara. Waima 1 billion kos bina Istana Negara, memang patut kerana Raja (YDP Agong) adalah lambang perpaduan dan kedaulatan negara demokrasi perlembagaan negara Malaysia. Kalau bukan orang Melayu yang menjunjung kedaulatan raja Melayu, siapa lagi??? Orang Melayu fikirlah, jangan sesal kemudian.

    ReplyDelete
  23. Salam,

    sila lihat dan dengar ucapan anda wahai yb..

    http://www.youtube.com/watch?v=jfU0zJF9yQw&feature=player_embedded

    ReplyDelete
  24. Apa kes penghinaan DYMM Raja Permaisuri Agong dalam satu majlis antarabangsa di Selangor baru-baru nio ? Terancang atau satu Kebetulan atau mungkinkah ia satu Keterlanjuran ??

    ReplyDelete