Sunday, February 28, 2010

Intro DVD Koleksi Ucapan Ezam

9 comments:

  1. SALAM SAUDARA EZAM,

    SUDIKAH SEKIRANYA, DENGAN KEIZINAN SAUDARA, MEMBERI KAMI DI UNIT MEDIA WANGSA MAJU 'DOSSIER' YANG TELAH SAUDARA SERAHKAN DI PARLIMEN DALAM BENTUK JPEG UNTUK KAMI SEBARKAN KEPADA UMAT MELAYU KHUSUSNYA.

    SEPERKARA LAGI, JIKA LAPANG ... LAWATILAH BLOG KAMI. MUNGKIN SAUDARA ADA KOMEN KOMEN YANG BERNAS UNTUK DIKONGSI BERSAMA.

    KREDIT AKAN KAMI BERIKAN KEPADA SAUDARA SEKIRANYA SAUDARA BERSETUJU DENGAN PROPOSAL KAMI.

    WASALAM.

    SALAM PERJUANGAN ....

    ReplyDelete
  2. Tahniah atas lantikan sebagai Senator.
    Semoga PRU13 dipilih sbg calon utk bertanding di Parlimen Shah Alam utk menggantikan IR Khalid Samad.

    ReplyDelete
  3. Gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit dan
    rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan.
    TERUS KN PRJUANGAN MU......

    ReplyDelete
  4. Tuan tolong gerakkan satu usaha untuk memohon bantuan untuk adik Muhammad Danial Hakimi yang memerlukan bantuan perubatan.
    Sila HUBUNGI Puan Mas Inzati,ibu kepada adik Danial di no. ini: 017 372 9230 dan terus ke Kg Bukit Lanchong untuk berjumpa sendiri dengan Puan Mas Inzati.
    Mohon tuan mengesa wakil rakyat ISLAM terutamanya UMNO dan PAS dan semua insan yang berkemampuan untuk sama-sama membantu Adik Muhammad Danial Hakimi.
    Beritahu semua YB jgn sibuk berpolitik tetapi terlupa akan RAKYAT yang susah dan yang memerlukan bantuan.
    Saya dan rakan dah berjaya mengumpul RM3,000 untuk adik Danial.
    HArap tuan dapat membantu usaha murni ini.
    semoga Allah memberkati semua.

    ReplyDelete
  5. Seronok dengar ceramah saudara di Balok tadi..
    Dapat juga bersalaman dgn saudara..

    ReplyDelete
  6. Tahniah kerana dipilih menjadi seorang Senator. Bersuaralah demi kebaikan rakyat dan negara. Jangan lupa diri bila dah diangkat memegang amanah, ingatlah saudara, negara memerlukan pemimpin yang bersih dan berani serta telus. Jangan sia-siakan peluang yang telah diberi dan jangan pula ambil kesempatan untuk diri sendiri. Selamat berjuang saudarku Ezam.

    ReplyDelete
  7. Tahniah sdr Ezam,Allah Maha Mengetahui perjuangan sdr,sebulan sebelum Anwar dikeluarkan kita ada bersembang.Sya sendiri rasa terharu diatas apa yg sdr telah lakukan untuk anwar,kalau boleh saya katakan kerana sdr lah anwar dikeluarkan dari lokap.sdr telah kehilangan segala galanya kerana anwar.apa yg boleh saya katakan dan nasihat kpd mereka yg mmbaca komen ni solat istikharahlah kalau nak kenal anwar.

    ReplyDelete
  8. Tuan Ezam...

    Saya bukan pengikut ceramah tuan. Tapi saya yakin tuan berkata benar, kerana kebenaran bukan suatu yang kita dapat lihat sahaja (apa yang kita lihat itu belum tentu benar)..tetapi kebenaran adalah suatu yang kita mesti fikirkan. Tahniah kepada tuan. Mohon tuan terus "buka" minda rakyat...

    ReplyDelete